MITT HELGMYS:

under fredagkvällen gör tillsammans ett försök att fixa fint i vårt lilla hem! Efter går vi ner på stan för att äta, det blev Kebab, fast jag hade en dröm att sitta & njuta av riktig mat! Det fanns inte tid efter som vi envisades med att se Shoother på bio. Den var inte tråkig, men jag var nära att somna i alla fall! Det hade blivit min första gång...
Strax före 00.00 kom systeryster & sedan var det vara mars hem till sängen!

Lördagens äventyr så åkte vi till öppethus dag på Vadstena Gymnasium!
Det verkar vara en toppen linje lillstrumpa har sökt! Hoppas det blir det till hösten... Håller tummarna!
Lördageftermiddag: Vi fick i oss i macka & godis som "lunch"...
Hade önskat mig skönare väder så man kunde njuta av den vackra lilla staden, men tålamodet fanns inte riktigt!
Hemma i linköping träffade Marielle sin vän maja, under tiden åkte jag & Fredrik hem för att nästan falla i sömn hemma i sängen!! Men i stället räddade jag tjejerna från att frysa i hjäl på stan...
Vi gick åh hyrde "tjej-film" till oss 3 & fredrik! Kvällens meny blev Taco, Pepsi & chips!
 

På söndagförmiddagen: Marielle & jag tittade på foton från hennes konfirmation! Vi myste tillsammans i soffa till Fredrik också tog sig upp...
Vi tog det lungt vid frukosten för att sedan börja ta oss till Trendmässa på CloettaCenter
Det var massa utställare, modeshow & annat...
                                                   
                                                       image142
                                                      
                                                             Systrarna snyggo!

Söndageftermiddagen: Gia kom & mötte upp oss... Vi traskade i hop en stund!
Jag shoppade lite smått, åt gratis plock (godis, bröd, ost...) & provade massa glasögon....
 Vi åt en Buffélunch på cloettacenter + glass till efterrätt!
Åh, sedan var det dags att köra Marielle till tåget.. Fredrik hade fått tråkig p-böter- IGEN! Åh, så regnade det...
Hejdå, lillsyster... Vink, vink!
Vi åkte för att hyra film, det blev ett mindre lyckat val! Jag fixade middag & Fredrik fixade golvet i hallen! LIte inhandling i affären...
Jag fick ett smycke av min Kärlek, mitt första kärleksmycke!!! Ett "äkta" pärlsmycke... Jag fick själv plocka ur pärlan ut musslan för att lägga i berlocken!! En fin kärleksgåva!



Söndagkvällen blev det då filmtime med Daimtårta...
Somnade till en kannibalfilm (Grimm Love), då kan den inte vara såå spännade! Vaknade för att gå & lägga mig igen...
                                                                  
                                                       

puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback