Känner...

... en saknad & längtan...

Längtar
♥  ... efter en färdigställd underbar lägenhet
♥  ... efter fredriks underbara famn (som inte är så längt borta)
♥  ...  till härliga sommaren, redan nu har alla dessa vackra människor smygit sig fram
♥  ... efter sommarens härligheter som träffar, äventyr, sol & bad, fester
♥  ... efter att resa, i sverige, i norden & resten av världen

Saknar
♥  ... mina underbara vänner i detta avlånga land
♥  ... en hel del pengar för att nå små drömmar
♥  ... lanskapet jag kommer i från
♥  ... husdjur
♥  ...norgelivet
♥  ... min familj
♥  ... stor härlig umgängskrets...


Känner att jag bara drömmer tillbaka till allt fint & mysigt!!

Jag håller på att fundera på hur jag ska efterlysa de vänner jag en gång för länge sedan lärde känna i Mjölby & andra vänner man en gång känt!
Men man vet ju inte ens vad de heter i efternamn... inte alla i alla fall! Hur gör man??




puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback