Halvdag med Meryem & Gia

Jahapp, de ville inte shoppa, men  jag då?
Nä jag var inte heller sugen, fast jag behöver ju... Min lista blir väldigt lång om jag ens skulle försöka skriva en!
Sommarkläder & skor är det som gäller för mig, precis som varje år...

Vi tog en fika på Chocolata (är inte helt hundra på stavningen) men Islatte & toast!
Vi planerade vår torsdagkväll, då vi ska ut & äta tillsammans! Största "problemet" var klädvalet!
Sedan traskade vi omkring, vissa hade ju smidga skor på sig, vissa inte!

Jag är min livs första BOSSESglassbar- glass! Mums, men.. det blev lite för mycket för min mage!
Vi satte oss på en parkbänk & myste i kvällssolen innan det var dags att komma hem! Jag var saknad!
Vi åt & sedan var det ju faktiskt Grey's Anatomy



puss & kram


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback