Efterlysning i Sveriges avlånga land!


                                                 
image143


                                                                        Flaskpost kanske?

Hjälp Mig att finna dessa människor!

Under mina 25 år i livet har jag flyttat & res runt, haft med folk att göra i Östergötland, Oslo & mina hemtrakter (norrland)....
Jag saknar mina gamla "vänner" som jag förlorat av praktiska anledningar...

Om jag nu får några framgångar på min lilla efterlysning så hoppas jag att jag inte lämnar ut någon, för det är inte någon mening! Av respekt använder jag mig inte av bilder, även om det vore en enkare metod!
Jag har förlorat alla brev från brevväxlig, annars hade ju det varit också varit lättare...
Om du som läser detta känner igen dig eller en bekant, snälla hör av er!!
Hoppas inte mitt minne sviker mig...

Min mamma flyttade till Mjölby 1992
Under mina skollov lärde jag känna Annsofie & Sandra! Då bodde båda på Prästgårdsliden
Anne-sofie
Lite yngre än mig
Mörkhårig, senast blonderad, hästfantast, lillebror Micke...
Efternamn: Östman, Öst- nånting? Tror jag....
Sandra ev. Karlsson
Ännu yngre, Blond, blåöggd, ring i näsan :)

Sedan brevväxlade jag med
 Anna Salomonsson från Viklingstad född ev. -81

Övriga efterlysningar:
Underbar Sommarkompis/ brevvän i Edsätterfjärden/ Högakusten
Mickan Arnklint Östersund, Brunflo

Oslo/ Snaröya 2002-2003
Vart är ni alla??



puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback