Nyköping, vänner, MakeUpStore, älskade morfar....

Jag tänkte snabbt återberätta tid som gått
Tisdagen förra veckan blev det fondvägg i vårt hastighetsrekord, ... för att kl 16.00 vara i Nyköping för att skriva kontrakt på att Matilda skulle köpa lägenheten!
Kvällen gick, vi firade med 2 rätters middag på Birgers för att sedan fika efterrätt hos svärföräldrarna!
Jag missade Grays anatomy....

onsdagen gick... jag har nu sett bevis på att det går att fika massor:
Skulle du äta detta?:
Grillade smörgåsar med sallad
ett winerbröd,
2 likadana småkakor...
& dessutom äta friterad banan med glass innom loppet av mindre än en timma. (för att hålla någon annan sällskap på Kina.)
Allt detta lyckades Fredriks vän med... hmm
Jag drack en Loka på samma tid! Hur mycket jag än gillar fika/ söta saker sååå aldrig...

Jaja...
På tordagen var det kalas Make up store 10 år!! Efter lite förfest mys tillsammans med Mattias & fredrik gick vi ner till Birgers.
Sofia stog i "kassan" och var en riktig prinsessa i svart! Jättefin var hon, med fixade naglar.... Vi fick mingeldricka & chokladpraliner!!
Efter det var det uppvisning - Häftigt!! Alla möjliga färger & former!  Det var verkligen en upplevelse... jättekul att se alla sminkningar!
Sedan var det dans & öldrickning! fast jag var nykter och även älskling till viss del!! Det var skön stämning
                                                                    Sofia & mattias 


Sofia & Mattias på Birgers

Fredag åt lunch/ middag med Sofia & mattias på kina
På eftermiddagen åkte vi hem, det behövdes! Vi hade ju verkligen lämnat vårt hem i ett bomb nedslag....
Det var så fiint med nya fondtapeten.... stolt över min händige karl!!

Lördag- lugnt! Vi var på ikea som vanligt & senare hade vi gäst i stök & bök!
Mormor ringde, för att berätta att mormar är väldigt sjuk... jag började gråta!

Min gamla teddybjörn... Ja´ kanske är lite för gamal för att kalla han så... Äh!
Min gamla linköpingskompis sedan 1998, tiden går... så väldigt fort!

På söndagen köpte Fredrik ett tv spel han "tvingade på mig" Monsers inc.
Så vi spelade halva söndag kvällen, riktigt kul! Jag jag äger mitt livs första tvspel... 
                    Monsers inc.

Mike & Sullivan,
Monsters, Inc

Ja menar, när man var liten såå spelade jag knappt nintendo, Jag hade inget  eget super mario, inte ens en box!
Åh det var ganska tråkigt att ens försöka bli lika bra som mina vänner som var spelberoende... eller nja! 

Måndagen: Vet inte vad vi gjorde... På kvällen pratde jag med min vän anna! Jättelänge, men det behövdes! 
Tisdagen: sökte jobb, började uppdatera denna bloggen... 
Igår:  Besked från mormor som blev ledsamt! 
Morfar vilar nu i frid, vi ses i framtiden i Nangijala... 
Ringde Min bror Denny för att berätta och senare även för Mamma & lillasyster.

På eftermiddagen var vi på rymmen till polisen för att fixa pass... det gick fort åh dyrt var det! 400 kr, för vadå? 
Sedan cyklade jag för att möta min nyfunna vän Gia, vi hade det trevligt i massa timmar! Snacka om att prata om precis allt & inget! Eller hur???

Sedan somnade jag sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback