Home alone

... nu har min älskling åkt till Nyköping för att ordna lite praktiskt! Vi fick umgås några timmar till...  Redan igår kväll skulle han försökt åkt, men men...

Vad ska ja´ göra under mina ensamma dagar!?

Mumsa godis & kanske se en film
Bygga en ny bokhylla
Packa upp
Beställa julklappar över internet
Leta på internet efter goa recept inför julen & nyår.
Tänka på framtida glitter & glamorfesten.
Göra kort
Skanna in foton
Pyssla
Nå mer "hemligt" man kan göra när man är ensam?
Leta fina, underbara, roliga, trevliga, inspirerade bloggar.... för det är vad
blogg.se är: INSPIRATION
det känns fint att vara här!!
Jag har massa idéer till min blogg- kanske ska förverkliga de´

Nä nu ska jag packa upp....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback