Blogg liv

... startar idag! Varit nyfiken ett tag, så nu tog jag modet till fånga & stegade in här!!
Tror själv att jag kommer att trivas, bara jag lär känna sidan & dess charm!
Har ju personligen en tendens att skriva lite väl personligt & tolka mig rätt när jag säger att jag hoppas att jag inte gör denna gång för personlig!
Jag är i alla fall full av förväntan

Har kika runt på olika dagböcker eller bloggar kanske det heter? Vad är skillnaden? Vad kommer ordet blogg i från!?
Just blogg.se fick jag nys om på Lunarstorm, en nyfunnen vän har + att jag misstänker en att en killkompis håller på med bloggverkstad just här!

Min torsdag har sett ur så här:
Upp vid 7.00 tiden
Satte mig vid datorn (i garderoben) på upptäcktsfärd i Internet djungeln
vid 9.00 gjorde jag mig i ordning
9.45 påbörjades promanaden till mitt möte med ny vän, Kristina
Vi gick tillsammans till Linköpings trädgårdsförening!
Börjar jaga ekorre med kamera... haha
Snabb Ekorre
En omöjligt söt liten krabat...
jag tror jag tog 10 - 15 kort, detta var det "bästa"

Det var i alla fall mycket trevligt att traska omkring med bra sällskap & toppen väder
Sedan var det frukost & renovering med älskling!
Vi har fixat i vardagsrummet, vill snart ha det KLART! Men det är en del kvar!!


Min fredrik lagade jätte mumsig med kyckling, crémeost & skinka + pasta
Till det drack vi rött vin, så där på torsdagskvällen

Har nu suttit här ett tag, helt slut!!
Ska om ca 1 timme se CSI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback