28 november 06

Undra om någon läser min dagbok!?
Skrev en igår som försvann, för långsam att skriva??
Igår var jag på arbetsförmedlingen kl. 9 & gick där ifrån en stund senare! Med ett leende på läpparna, fråga inte varför! Det bara blev så!
Ca. 6 timmar var jag & vandrade på stan, med mig hem hade jag PÄLoR i mängder, ett fat (pris: dyrare än på alla andra stället....), papper, stämpel & lack!
Träffade Gia & hennes vän på biblioteket! De hade pluggat & själv var jag där för min andra gång under dagen för att göra ett onödligt försökt att hitta Enköpings posten! Vill ju se min morfars dödsannons!
Glömde förövrigt min cykel på stan....

I närmaste framtiden ska jag pyssla... har redan börjat...
Pinsamt nog har jag hållit på hela dagen!! Jo, jag skäms....
Vill göra mina GliTTer & GlaMor inbjudningkort, men måste fixa med annat så fredrik inte tror jag varit lat... hihi...
Men känner mig lite sjuk faktiskt, då orkar man inte mycket!

hår före      Shampoo & balsam 

Köpte oriflame Shampo & Balsam till mig själv, när jag ändå skulle beställa till min vän Carro & Fredrik.
Åhh jag vet att jag inte är blond.... men ser en chans att trivas mera med mitt "ljusa" hår till vardags...
Har ju bestämt mig sedan ca. ett halv år att försöka sluta färga mitt hår- så bara därför vill jag prova nytt schampo... 
oriflameprodukterna: Har inte varit så bra på att sälja senaste månaderna, men jag kommer igen....
Fast vem i hela friden ska jag sälja till....???

Saknar min älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback