26 Noveber 2006

Timmarna bara rinner i väg!!
Började morgonen med att skanna in bilder till min lilla syster... det var tidsödande, men trevligt!!
Sedan efter 13.00 tiden kom jag mig ner på stan, det blev lunch på BurgerKing!

Jag hittade Äntligen min BH... höll på att tappa mitt tålamod i torsdags & fredags! Känner mig diskriminerad :) 111,50 kr på kappahl & i fredags fick jag underkläder för Vännersdagspris.  30% på allt, dvs. mina underkläder!

Kikade lite Linköpings julklappsdjungeln & tände ljus vid torget för BRIS! De hade fixat snö från förra året eller kanske 1 november, vår första snö & förvarat i frysen.....
Det var i alla fall vackert, nästa gång ska jag ha med kameran...
Jag beundade den fina idéen! 10 kr ljuset, men jag gav bara 9.50.... det blev ett vackert konstverk!
Finns att se & uppleva alla skyldsöndagar framåt!!
Tänd ett ljus & låt det brinna, låt aldrig hoppet försvinna.... skulle ha passat att nynna på

Tog mig hemmåt, och började skanna mera kort (delar av resultatet finns i bloggen....)
Åt en enkel middag för att kunna fortsätta med mitt "lilla" projekt!
NU sitter jag här, efter hämskt många timmar vid Datorn! Jag erkänner, jag är beroende!

Måste sova nu, Ska ju till farbror´n på arbetsförmedlingen i morgon!
 
Gonatt, Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback