Vad Har Hänt?


* FÖR 15 år sen...
1. Var jag 9 år, snart 10
2. Fick jag en lilla syster
3. Gick jag i 2:an

* 10 år sen...
1. Var jag 14 år
2. Hade jag fin katt & bodde hemma med pappa
3. Hade roligt med vänner i ”stan”

* 5 år sen...
1. Var jag 19 år och gick gymnasiet
2. Förlorade mitt barndomshem
3. Var jag singel

* 3 år sen...
1. Var jag 21 år
2. Levde jag underbart liv i Oslo
3. Förlorade en vän

* 1 år sen...
1. Var jag 23 år
2. Var särbo med Fredrik
3. Väntade på vår första gemensamma jul...

* 4 månader sen...
1. Var jag nykär & tillsammans med Fredrik
2. Planerade sambo liv i Linköping
3. Var det underbara sommar...

* Igår...
1. Fyllde en bokhylla & packade upp
2. Firade 3:e advent
3. Fotade

* Idag...
1. Har jag bloggat
2. Svarat på meddelanden
3. Absolut inget mer... Än...

* Imorgon...
1. Fortsätta göra vackert hemma
2. Ikea besök kanske,
3. Titta på Grey´s Anatomy

HIttad hos
ULLiS


Kommentarer
Postat av: ULLiS

Ja det gjorde du rätt i. Haha, jag vet vem Stefan är. Vi är lika gamla, träffade han senast på en klassåterträff i oktober. :) Dessutom hade jag hans mamma som "lärare" en dag då vi skulle lära oss att ta blodtryck för ett litet tag sen. :) Ser han inte så ofta eftersom att han håller till i Sundsvall. Hihi, världen är bra liten. :) Ha d! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback