Sambolivet

Jepp, nu har det börjat på riktigt! Ingen återvändo :) Det känns fantastiskt bra må jag säga... Jag är sambo med mr. underbar!
Just nu lever vi tillsammans i ett hämskt flyttkaos... jag har varit offline en vecka & packat ner hans hem! Det har gått fint, hans saker flyttades från Nyköping i onsdags & det känns så bra att vara tillbaka här!  Kan andas frisk luft igen....
Fredrik fixar med badrummet, så mycket man kan göra utan rörmokare & elektriker... 
Jag försöker packa upp men det fattas ett gäng skåp & hyllor för att jag ska kunna slutföra känns det som... NI skulle bara se hur det ser ut- obeskrivligt!
Nu är det brottomt för julen ska firas hos oss i vår nuvarande men framtida fina, underbara lägenhet...

Nyköpingsveckan
Í en vecka har jag varit borta från mitt nya hem & mitt nya liv! Jag har varit "ensam" i nyköping som nu nästan är historia för min del!
Jag har varit på mitt gamla jobb & hälsat på, saknar mina små barn! Vill tillbaka...
Har tillbringat tid med några av mina kära vänner som finns där! Hade det jättefint på fredagen tillsammans med Carmen & hennes mamma! Vi gjorde speciella lussekatter med frukt yoghurt, vi åt gott, tittade på idolfinal (heja Norrland) & sedan somande jag sött i deras soffa. På lördagen var jag hemma hos Linda, tobbe & deras lilla Leah! Det var trevlig med god mat & film som några av oss somade till.
Sedan var det hem, till ensamma lägenheten...
Har fått lite julklappar köpta, träffade milona & Anderas & gick på skyltsöndag (mindra bra för min del)
Packade resterande tid & på tisdagen kom min hjälte... Onsdagen kom & flyttlasset gick!
På kvällen gick jag & fredrik på konsert, Christian Kjellvander & förband var asha + Jocke Wik.  Det var kul att göra något annorlunda, jag gör ju inte sånt annars...
Nu är det dags att få något gjort...

Nästa helg är det begravning för min morfar, det känns fint att närvara...

Sitter här & myser med svängig julmusik!
NU ska jag göra mig i ordning... för att kanske hinna med julmarknad i vår nya stad!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback