Jag en Ängel

tänkte vara lite stolt för en gångs skull! åh det var min nya vän Gia som kallade mig ängel!

Känner mig som en ängel ibland, speciellt de sista dagarna... när halva sverige ringt för att prata...
Men det känns fint att finnas i människors tankar!

Fredrik & jag har varit på jul marknad för att njuta lite tilsammans! Vi lyssnade på julkör, åt strömmingsburgare & drack glögg! Jag röstade på söta små charmörer i fotobutiken- allt detta i gamla linköping! Det var stämmning, men utan snö dock!

Sen var jag & min gosse på planagen så nu ska vi under kvällen göra en julgrupp + kanske sätte upp pynt!
Just nu: Lilla jag göra en jul cd! Älskligt vet inte att jag köpt celine Dions skiva + att jag äger en julcd sedan några år!  

/Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback