dagarna som gått

Tisdag 12 december
Klippte mig & shoppade sedan på stan! Åt lunch själv & handlade de sista viktiga julklapparna!! Nu har vi nog bara de gemensamma klapparna kvar!
Följde med på makeupstore kväll & handlade mera.... hur i hela friden kan de ta 100 kr för ett platskort (medlems kortet) & dessutom inte säga det fär än lilla jag redan dragit mitt kort! Känner mig smålurad! Ett litet fint & proffsigt citat som "medlems avgiften kostar...." hade suttit fint!!
Det blev en snygg brun skugga + nåt gult i present!? ska jag ha gult på mina ögon lock!?
Fredrik hade gjort ett försök att hitta lussekatter, men inga! Men det blev fika i alla fall!

onsdag, lucia dagen 13 december
Vi firade ingen lucia! men lilla jag började baka några fina lussekatter så vi hann provsmaka innan kl. 12-slaget

Torsdag 14 december
Idag bestultade jag mig för att tona mitt hår, efter att ha varit duktigt & inte färgat eller något sen februari!
Lite besviken på mig själv! Men det blev fint, fakiskt!!
Fick massa energi att fixa i lägenheten, det har ju gått alldeles förfärligt långtsamt... burit massor! Så jag förväntar mig träningsvärk!!!

... fredag i morgon, begravning för morfar.... Känner sådan tomhet! Varför måste man uppleva begravningar!?
 Hur ska det bli att vara där i mormors närhet utan min morfar! Minnerna kommer att få tårarana att rinna! Jag tycker det är så vackert med prästens ord som de verkligen lagt ner energi på att finna!!

Älskade morfar, även om vi inte såg så ofta finns du ändå i mitt hjärta & i min tanke! Men vi ses, igen...

Jag beställde blommor tills hans ära från mig & mina kära syskon!! Jag blev så rörd av att stå där i blomster affären! Det kommer bli så vackert & på kortet ska det stå "Vi ses i nangijala..."

NU måste jag sova sött!!



Kommentarer
Postat av: ULLiS

Jaså va kul! Jag bor eg i Nyland så det är ju ännu närmare till både Sollefteå och Bollsta. :) Pluggar du i Linköping eller? Är en bra stad tycker jag! Nu måste jag kolla runt lite i din blogg. Å du..dom där kusinerna..vad heter dom? Jag vet säkert vilka det är. :) Ha d!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback